LH Sturebos årsmöte 2012

Lh Sturebo hade i dagarna sitt årsmöte inför 2012 års verksamhet samt val av styrelse.

Tre personer avgick från styrelseuppdraget och valde att inte gå till omval.

Camilla Ehrenlans avgick efter att ha varit aktiv i styrelsen under många år och bl a skött vår lokaluthyrning. Vi tackar Camilla för hennes engagemang i vårt arbete under alla dessa år. Ett stort tack till dig Camilla!

Kenth Söderberg avgick också, i två år har han arbetat med oss i styrelsen och vi tackar även Kenth för hans medverkan i vår verksamhet. Ett stort tack till dig Kenth!

Inger Nilsson avgick också efter många aktiva år inom styrelsen som bl a ordförande, och som även har varit en stor, drivande kraft för LH Sturebos verksamhet. Ett mycket stort tack till Inger för hennes enormt stora engagemang som tillfört så väldigt mycket till LH Sturebos verksamhet. Ett mycket stort tack till dig Inger!

I övrigt sitter styrelsen kvar utan större förändringar. Rachida tar över ansvaret för lokalerna efter Camilla och fortsätter som fritidsansvarig tillsammans med Lautaro.

En lista på styrelsens sammansättning hittar du under ”Vår styrelse 2012” i menyn högst upp. Nya portanslag kommer också att komma upp.

Inför 2012 har vi planerat vår verksamhet med samma förutsättningar som tidigare oberoende av den ombildningsprocess som för närvarande pågår. Därmed är det inte sagt att vi kan förverkliga det vi önskar göra just pga denna ombildningsprocess.

Vi kommer att ha ett boendemöte, dit vi tänkte bjuda in vår områdesförvaltare som kan förklara vilka hinder som finns i vår verksamhet då en ombildningsprocess pågår och vad vi kan göra trots ombildningsprocessen.

Har du frågor, undringar, så tveka inte att ta kontakt med styrelsen, ring eller skicka ett mail (se under kontakt resp styrelse i menyn högst upp). Vi finns där för dig!

Annonser
Det här inlägget postades i Allmännyttan, Årsmöten, Boendemöten, Ombildning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s